Utilitzar les llengües i cultures estrangeres com a eix educatiu transversal

– Aprofundir en totes aquelles pràctiques metodològiques que comporten una millora de la competència oral.

– Incrementar la utilització de la llengua anglesa en activitats ordinàries de l’activitat docent de totes les matèries: visionat de pel·lícules, comentaris, resums, certamen literari…

– Realitzar docència de matèries o parts dels continguts de la matèria en anglès.

– Explotar la nostra singularitat en l’oferta de llengua alemanya mitjançant l’intercanvi cultural i lingüístic amb un centre alemany, l’assoliment d’algun tipus de grau oficial i, col·lateralment, la configuració de l’anglès com a segon idioma.

– Consolidar el francès com a segon idioma a tots els nivells i la sortida a França associada.

– Inserir la projecció externa de l’aprenentatge de llengües estrangeres dins les activitats i sortides del centre, ja sigui a França, Anglaterra, Itàlia, Alemanya… dins el marc de l’assoliment de competències bàsiques com:  Autonomia i iniciativa personal, Coneixement i interacció amb el món físic i Social i ciutadana

Categories: trets identitàris